poniedziałek, stycznia 18, 2016 0

Nursery Rhymes - poniedziałki z muzyką



W dzisiejszy poniedziałek z muzyką chcę Wam pokazać najświeższą płytkę, jaką kupiliśmy tydzień temu w Tesco UK poszukując dla Alexandra materiałów edukacyjnych, które mogą Mu przydać się do przedszkola. Przy okazji zakupu prezentu urodzinowego dla koleżanki Alka - dobrze rozejrzałam się na półkach z książkami dla dzieci i natrafiłam na ostatnią CD Audio Nursery Rhymes (rymowanki przedszkolne) najnowszego wydania z maja 2015 wydawnictwa Make Believe Ideas Ltd. Chyba nie zdziwicie się, jak powiem, że całość, Cd wraz z pięknie wydaną książeczką  - jest dokładnie tym, czego szukałam, ponieważ w przedszkolu zwykle pierwsza edukacja łączy się ściśle z muzyką, tańcem i zabawą. Moje dziecko uwielbia oczywiście te trzy formy spędzania czasu - jednak prawda jest taka, że do tej pory głównie skupiliśmy się na rozwoju w kierunku języka polskiego i węgierskiego. Teraz przyszła pora, aby lepiej poznał większość popularnych angielskich piosenek przedszkolaka - których z pewnością idealnie nauczy się śpiewać w przedszkolu. Jednak ja taką płytą - nie pogardzę, ponieważ uwielbiam angielskie rymowanki, są rytmiczne, delikatne i bardzo dziecięce. Niektóre, jak np. 'Old MacDonald' - Pan MacDonald, czy 'The wheels on the bus' - 'Koła w autobusie' wszyscy na całym świecie już chyba znają, ale są też takie, spośród tych 24 na płycie, których nawet nie słyszałam. Dodam tylko, że tekst każdej piosenki jest napisany w książeczce wraz z piękną ilustracją. Ilustracje do książeczki wykonała Sarah Vince. 


CD Nursery Rhymes

1. Humpty Dumpty 2. Baa, baa, black sheep 3. Jack and Jill 4. Here we go round the mulberry bush 5. Row, row, row your boat 6. Hickory dickory dock 7. Twinkle, twinkle, little star 8. Mary, mary quite contrary 9. Five little speckled frogs 10. Hey diddle diddle 11. The wheels on the bus 12. Mary Had a little lamb 13. Head, shoulders, knees and toes 14. Yankee Doodle 15. Polly put the kettle on 16. Three blind mice 17. Miss Polly had a dolly 18. Rock-a-bye baby 19. Pat-a-cake 20. Old MacDonald 21. If you're happy and you know it 22. Little Bo Peep 23. Sing a song of sixpence 24. I'm a little teapot 








Wydawca książeczki Make Believe Ideas Ltd koncentruje się na produkcji książeczek dla dzieci z grupy wiekowej 0-10+. Książeczki mają inspirować i zachęcać do nauki. Wydawnictwo publikuje około 40-50 nowych, pięknie ilustrowanych książek rocznie. Ten zbiór rymowanek ma za zadanie bawić i radować dziecko w wieku przedszkolnym. Każda z rymowanek jest śpiewana przez grupę dzieci - dzięki czemu możemy poczuć się, jakbyśmy byli wśród nich, w przedszkolu. Wykonanie jest bardzo autentyczne, co ogromnie mi sie podoba. poza tym sama książeczka jest szyta i posiada twardą oprawę, w której zamieszczono łatwo wyjmowalną płytę. Także cena płyty jest wyjątkowo atrakcyjna  - cena regularna to 4,99 funta, ja kupiłam za 3 funty. :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz :)

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są m.in. wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics. Blog nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies tak zwanych "ciasteczkach".

Znajdziesz mnie tutaj

Copyright © 2017 weekendownik