poniedziałek, grudnia 28, 2015 0

The Art Of Sampling - Parov Stelar 2 Cd's



Zbliżamy się do Sylwestrowego szaleństwa żegniania starego i witania Nowego Roku. Tak więc mam kolejny tematyczny poniedziałek - nie bójcie się, ja nie zapomniałam o muzyce! Jak zwykle pełno jej w mojej głowie, mnóstwo w naszym domu... Pozostanę oczywiście wierna swojemu uwielbieniu i dzisiaj pokażę Wam płytę, która jest moją ulubioną - z tych bardziej żywiołowych płyt w domu a jednocześnie taką płytę, która na pewno spodoba się Wam. Powiem więcej - płytę każdy powinnien mieć w swojej kolekcji pobudzaczy. :) Tak, jak kiedyś wspomniałam, lubię rytmiczne utwory, ale kupuję tylko wartościowe kolekcje. Płytę 2-pack kupiłam w roku ubiegłym w sklepie 'z drugiej ręki' - co zupełnie graniczy z cudem, ponieważ wydana została w UK rok wcześniej, tj. 2013, jako wydanie specjalne - Parov Stelar - The Art Of Sampling. 



The Art Of Sampling - Parov Stelar 2 Cd's


Tracklist:


CD 1. 

1.  Keep On Dancing - Parov  Stelar (3.06) - Featuring Marvin Gaye
2.  Josephine - Parov Stelar (3.07) - Featuring Anduze
3.  Heavens Radio - Parov Stelar (3.08) - Featuring Y'akoto
4.  She Ain't Got No Money - Parov Stelar (3.30) - Featuring Lukas Graham
5.  All Night - Parov Stelar (2.45)
6.  Catgroove - Parov Stelar (3.56)
7.  The Pantom (1930 swing version) - Parov Stelar (4.31)
8.  Libella Swing - Parov Stelar (4.05)
9.  The Mojo Radio Gang (Radio Version) - Parov Stelar (2.39)
10. Love Remix - Parov Stelar (4.28)
11. Milla's Dream - Parov Stelar (3.47)
12. Matilda (Radio Edit) - Parov Stelar (3.20)
13. Shine - Parov Stelar (3.15) - Featuring Lilja Bloom
14. Jimm's Gang (Radio Edit) - Parov Stelar (3.15)


CD 2. 

1.  Love Is The Drug Remix - Parov Stelar (4.55) - Bryan Ferry 
2.  More And More Remix - Parov Stelar (4.15) - Lilja Bloom
3.  Dark Paradise Remix - Parov Stelar (4.21) - Lana Del Rey
4.  All Night Remix - Parov Stelar (4.09)
5.  Oh Yeah Remix - Parov Stelar (4.59)
6.  Jimmy's Gang Remix - Parov Stelar (6.20)
7.  The Snake - Parov Stelar (6.40) - Remix Alle Farben
8.  This Game - Parov Stelar (6.38) Featuring Anduze, Remix Moon Bootica
9.  The Fog - Parov Stelar (4.39) Featuring Jerry Di Monza Remix Parov Stelar
10. All Night - Parov Stelar (7.25) Remix Umami
11. Nobody's Fool - Parov Stelar (5.25) Featuring Cleo Panther, Remix A. G. Trio




Już zapewne wiecie, kim jest Artysta Stelar, a jeśli nawet go nie kojarzycie - to przypuszczam, że kilka utworów tego dj-a obiło Wam się o uszy w klubach, w których zdarza Wam się spotykać ze znajomymi. Tym razem dwie składanki dj'a chyba w całości można uznać za swingujące, elektro jazzowe wykonania, remiksy znanych retro utworów. Oprócz tych bardzo znanych i szczególnie na potrzeby swingujących wielbicieli 'odświeżonych' przez Parova Stelar'a rytmicznych hitów takich jak: 'Libella Swing', 'The Mojo Radio Gang' i kilku innych podobnych, znajdziecie też parę mniej popularnych pospolitemu słuchaczowi, acz ciekawych wersji futurystycznych utworów  -  m.in. 'Dark Paradise' - Lany Del Rey, 'Love Is The Drug' - Bryana Ferry. Mnie bardziej kręcą te pierwsze. Tu poniżej dwa filmiki.




Nie mam pojęcia, co z tym faktem zrobicie, czy wykorzystacie mój pomysł na muzyczne zorganizowanie party w stylu retro, czy też, w opcji pobytu w domu w bardziej zawężonym gronie przyjaciół - stworzycie swingujący, wesoły klimacik. A może po prostu, odnajdziecie utwory z tracklisty i ułożycie playlistę, przy której będziecie spalać zbędne po świętach kalorie, czy też wreszcie - jak ja przy tej muzie będziecie ogarniać z bałaganu Wasze gniazdka.. w Nowym już Roku 2016? Właściwie ciekawe, co byście chcieli robić przy tej muzyce??? Wiem jedno - postarajcie się ją mieć! Ta muzyka czyni cuda i wprawia w ruch, nawet najbardziej ociężałe i obumierające komórki organizmu. Oczywiście nie wspominając już nawet o domownikach tych najmłodszych, którzy wprost szaleją przy jej brzmieniu. Aby dołożyć Wam wyboru - polecam także jedną z płyt, którą możecie znaleźć w sklepach - Parov Stelar Single Collection, na której są moje dwa ulubione i znane utwory nie będące na płycie The Art Of Sampling. Są to 'Chambermaid Swing' oraz 'Kiss Me Twice'. Do posłuchania poniżej. Właśnie od tych nutek zaczęło się moje zainteresowanie twórczością Stelar'a. Kilka lat temu po przyjeździe do UK próbowałam odnaleźć tę płytkę, wśród propozycji znanej sieci HMV UK. Niestety bezskutecznie. Myślę, że do tematu warto powrócić będąc np. w Polsce, lub przy okazji kupna gramofonu, bo do wersji muzycznej winylowej Pana Parov'a udało mi się dotrzeć.. 




Na wypadek, gdyby utwory tego Artysty Was bardzo zainteresowały ..  Marcus Füreder - urodzony 27 listopada 1974 roku w Linz,, w Austrii i lepiej znany jest pod pseudonimem - Parov Stelar. Austriacki muzyk, producent i DJ, którego styl muzyczny oparty jest na połączeniu jazz, house, electro i breakbeat. Jeden z pionierów electro swingu. Po wczesnych pracach pod pseudonimem Plazmy i z Jego prawdziwym imieniem, oraz byciu partnerem zespołu Bushido Rec. zaczął jako Parov Stelar - producent, założyciel i do dziś jest szefem wytwórni Etage Noir Recordings. Dyskografia Parov Stelar'a.

Zapraszam na moją ulubioną muzykę w każdy poniedziałek :) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz :)

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są m.in. wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics. Blog nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies tak zwanych "ciasteczkach".

Znajdziesz mnie tutaj

Copyright © 2017 weekendownik