środa, grudnia 16, 2015 4

KONKURS Z KAMIENIAMI JASPIS - 16.12.-30.12.2015


Blog Weekednownik w tym miesiącu kończy dwa lata :) Właściwie czynnie rozpoczełam działać dopiero od kilku miesięcy. Wcześniej pojawiały się wpisy bardziej rodzinne - w formie pamiętnika. Można powiedzieć, że w ciągu tych paru miesięcy, na podstawie statystyk niektóre tematy zawęziłam, a inne rozbudowałam. Dzisiaj mogłabym nazwać mój blog jako lifestylowy. Pomimo dwóch odrzucownych propozycji współpracy, które nie wydały mi się dobre dla mojej strony i dla czytelnika - dzięki Wam i Waszemu zainteresowniu, oraz dzięki mojej nieprzerwanej pasji pisania, tworzę nowe artykuły (jak mi się wydaje trochę ukierunkowane w stronę kobiety). Na blogu znajdziecie przede wszystkim weekendowe kulinaria, oraz coś do posłuchania - moje muzyczne propozycje poniedziałkowe. W tygodniu zdecydowanie dominuje tematyka rodzinna, rodzicielska i w dużej mierze kobieca. Tutaj możecie zobaczyć trochę mojego świata, oraz nasze małe podróże - relacje z urlopów i eventów. Jedno jest pewne - bardzo lubię robić to, co tutaj robię i zamierzam nadal pisać, może nawet bardziej ciekawie (sugestie mile widziane). Dlatego właśnie dzisiaj, w sumie po roku od założenia fp Weekendownik, postanowiłam zorganizować od siebie pierwszy konkurs, w ramach podziękowania za Wasz udział w rozwijaniu tej strony.





KONKURS Z KAMIENIAMI JASPIS- 16.12-30.12.2015

Konkurs trwa na facebookowej stronie i tam należy się przenieść tym linkiem. Aby wziąć udział w konkursie należy:

1. Polubić zdjęcie konkursowe na fp Weekendownik.
2. Udostępnić zdjęcie konkursowe na swoim profilu.
3. Polubić stronkę Weekendownik.
4. Będzie mi bardzo miło jeśli zaprosisz Kogoś do zabawy.

W konkursie mogą wziąć udział osoby z Polski oraz z innych Państw. Do wygrania jest bransoletka, w której znajdują się trzy kamienie jaspis*. Konkurs rozpoczyna się 16 grudnia 2015 i trwa do 30 grudnia 2015 roku. Wraz z tą ważną dla mnie datą - 30 grudnia o północy, kończymy konkurs. Wyniki ogłoszę w tym poście i na fp bloga 2 stycznia 2016 roku. Zapraszam do konkursu i Wszystkim życzę powodzenia! 


Jaspis jest kamieniem który ma bardzo wiele odmian i różnych wersji kolorystycznych. Wszystkie odmiany zachowują cechy ogólne jaspisu, ale mają jeszcze swoje dodatkowe właściwości. Jaspis generalnie jest kamieniem wspierającym i uspokajającym. Pomaga w kontaktach z ludźmi, przywraca poczucie jedności i połączenia, zarówno ze sobą samym jak i z innymi, pomaga załagodzić konflikty. Jaspis można wykorzystać do medytacji, ugruntowania, pracy ze snami. W praktycznym życiu jaspis zachęca do działania, przekształcania pomysłów w rzeczywistość, pomaga dobrze organizować sobie czas i utrzymywać dyscyplinę w dążeniu do celu. (źródło -http://www.magicznagaleria.com/kamien.php?id=110)



                                            

4 komentarze:

  1. bardzo ładna bransoletka, ale bransoletek nie noszę, dlatego nie będę odbierać innym szansę i nie będę brała udziału w konkursie :) a stronka na FB już polubiona. Także życzę Tobie dalszych sukcesów w prowadzeniu bloga i ciekawych propozycji współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ja też nie noszę ostatnio bransoletek :) za to wisiorki jak najbardziej. Może następny konkurs będzie bardziej odpowiedni dla Ciebie :) dzięki za miłe słowa i pozdrawiam!

      Usuń
  2. Bardzo fajna branzoletka, kolorystycznie pasuje. Nie pamiętam czy czasem jaspis był kamieniem mego znaku zodiaku. Gratuluję pierwszego konkursu, bo ludzie takie lubią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję za tyle miłych komentarzy, planowałam konkurs z trzema biżuteriami, ale postanowiłam rozłożyć to (być może) w czasie. Poza tym ta bransoletka idealnie prezentowała mi się na zdjęciu w pojedynkę. Idealnie wkomponowałam w czasie z artykułem o biżuterii, wszystko wyszło spontanicznie.. Wierzę w dobre (lub złe) wibracje kamieni. Właśnie chciałabym, aby tak ten konkurs był odbierany. Troche jestem zaskoczona, że jest spore zainteresowanie konkursem, nie spdziewałam się takiej reakcji :) Życzę jeszcze raz szczęścia, bo może rzeczywiście jest to Twój najlepszy kamień - jaspis.. Pozdrawiam Doroto!

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz :)

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są m.in. wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics. Blog nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies tak zwanych "ciasteczkach".

Znajdziesz mnie tutaj

Copyright © 2017 weekendownik