niedziela, lipca 23, 2017 2

weekendownik - jajka z blaszki Rodzinna Kuchnia Lidla


Mogę z całą pewnością stwierdzić, że moje dziecko jest ogromnym fanem jajek. Jego ulubiona forma podania to jajka sadzone. Kiedy tylko znalazłam ciekawą, nieco inną metodę przygotowania tego posiłku, zaraz przez myśl przeszło mi, że będzie to idealne rozwiązanie dla Alexandra. Moje dziecko uwielbia także szynkę i chętnie je ją w kawałku, zamiast obłożoną na chlebku. Dlatego pomysł przygotowania jajka w szynce, w blaszce, to stu procentowe rozwiązanie na wspólne rodzinne śniadanko. Poza tym bardzo podoba mi się, że jajko jest pieczone, nie smażone, daje nam to pewność, że nie używamy do tego celu dodatkowych tłuszczów i patelni. Takie sniadanie wyjątkowo dobrze smakuje, szyneczka jest lekko chrupiąca, a jajko nasiąknięte smakiem szynki i sera. Możecie dodać dowolne składniki, czy przyprawy do środka, tuż przed upieczeniem, lub pozostawić je w wersji oryginalnej, gdzie jajka z blaszki są posypane gruboziarnistym pieprzem. Nam odpowiada klasyczna forma, z uwzględnieniem, że nasz synek dodatków nie toleruje i najchętniej zjada proste jajko w szynce. Polecam Wam taki rodzaj podania jajka sadzonego szczególnie w niedzielny poranek. Pełen przepis znajdziecie na stronie Kuchni Lidla, a ja podrzucam spis składników, no i oczywiście zdjęcie, które dla Was zrobiłam po przyrzadzeniu.


Jajka z blaszki

SKŁADNIKI

JAJKA

  • szynka „okrągła” – 4 plastry
  • żółty ser – 40 g
  • jaja – 4 szt.
  • sól
  • pieprz, grubo mielony

DODATKI

  • czerwona papryka – 0,5 szt.
  • chleb tostowy lub razowy – 4 tosty
  • szczypiorek – 1 pęczek



2 komentarze:

  1. Bardzo fajny pomysł - podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Iwona. Nie mój to pomysł, ale mi też się spodobał. Ładnie wyglądają, ale jak dobrze smakują! :)

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz :)

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są m.in. wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics. Blog nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies tak zwanych "ciasteczkach".

Znajdziesz mnie tutaj

Copyright © 2017 weekendownik