sobota, lutego 11, 2017 4

Liebster Blog Award



Nominacja do Liebster Blog Award otrzymywana jest od innego blogera w ramach uznania za dobrze wykonaną pracę. Właśnie tutaj znajdziecie moje 11 odpowiedzi na pytania zadane mi przez MatkaBezKitu, której za nominację bardzo dziękuję. Mam nadzieję, że nie ominęłam nominacji dla mnie od Innych blogerów, i w ten sposób jest to moja pierwsza. Postanowiłam wykazać odzew, gdyż uważam, że dzięki takim akcjom możemy się bardziej poznać, i w tym przypadku, w kilkunastu odpowiedziach znajdą się na pewno niektóre cechy konkretnego blogera. 

Pierwsza nominacja 11 pytań i moich 11 odpowiedzi. 

1. Czy uważasz się za szczęśliwego człowieka?

Tak jestem szczęśliwym człowiekiem.

2. Czy lubisz sport, a jeśli tak, to jaki uprawiasz? 

Sport jako styl życia dla mnie - nie dla mnie. Co prawda lubię ćwiczyć w zakamarkach domowych, lubię jazdę na rowerze, aerobic, itd. Uważam, że sportowy styl życia jest w dzisiejszych czasach mocno rozreklamowany, a sporo osób uważa się za sportowców, a tak naprawdę poza treningiem fitness i codziennym noszeniem sportowych ubrań - nie potrafią nic więcej w tej dziedzinie. Podziwiam niektórych sportowców, i Im kibicuję, za osiągnięcia. Niektóre dyscypliny mnie wręcz obrzydzają, np. kulturystyka kobiet, itd. wzbudzają we mnie wstręt, i zastanowienie że coś w tym świecie chyba się pomieszało... Sport nie jest dla mnie.

3. Jakie kwiaty lubisz?

Takie, o które nie trzeba zbyt często dbać. A w zasadzie wszystkie cięte które otrzymuję od mojego męża i synka.

4. Czy lubisz gotować? Twoja popisowa potrawa.

Lubię eksperymentować w kuchni, przyrządzać nowe potrawy. Lubię przygotowywać desery i piec ciasta. Jeśli chodzi o kuchnię to czuję się w niej dość dobrze, a na co dzień wybieram szybkie znane mi potrawy, co nazwałabym raczej standardowym obowiązkiem. Z zainteresowaniem robię te wyszukane. To już chyba hobby. Moją popisową potrawą jest langos węgierski. Mój mąż twierdzi, że robię go tak dobrze w naszym domu w NI, jak robi się to w profesjonalnych restauracjach na Węgrzech.

5. Kosmopolitka czy Patriotka?

To skomplikowane! Żyję z Węgrem, mieszkam w Północnej Irlandii, mam syna o mieszanej narodowości.. Żyję pomiędzy trzema państwami, i rozumiem różne kultury. Nie czuję nierozerwalnej więzi z Polską, choć jestem dumna, że jestem Polką. Mój mąż powtarza zawsze, że On Polkę pokochał. Jakby to powiedzieć.. Bardziej skłaniam się ku kosmobyciu. :)

6. Kim dla Ciebie jest przyjaciółka/przyjaciel?

Przyjaciółka jest osobą, która trwa przy mnie bez względu na złe i na dobre. Przyjaciółka to Ktoś, przy Kim trwam na dobre i na złe.

7. Czy masz swoje ulubione blogi, jakie?

Moim ulubionym blogiem jest Pastelove Inspiracje. Po prostu bardzo mi się podoba. Poza tym uwielbiam czytać przeróżne blogi i w każdym z nich znajduję ciekawe, interesujące artykuły.

8. Co w sobie lubisz najbardziej (może być cecha charakteru, bądź cecha wizualna)?

Lubię siebie za pozytywne spojrzenie na życie, oraz za witalność.

9. Co robisz, gdy się wkurzysz?

To zależy na co, na Kogo. Zdarzy się, że przeklnę. Czasem krzyknę. A najczęściej brak mi słów. Wtedy milczę, a jeśli jestem w domu, biorę książkę i 'olewam to' idę czytać i zapominam o bożym świecie. Na szczęście nie trwa to długo. Maksymalnie godzinę, dwie.

10. Jeśli miałabyś do wyboru kraj, w jakim chciałabyś zamieszkać i dlaczego?

Jeśli miałabym wybierać, to żyłabym tutaj gdzie mieszkam do końca życia. Lubię Północną Irlandię, dobrze mi się tutaj żyje, mieszka. Odpowiada mi klimat. Ostatnio rozważaliśmy przeprowadzkę do Hiszpanii, ale przeraża mnie gorączka w sezonie.. Jest wiele pięknych miejsc do zamieszkania, ale tutaj gdzie jesteśmy teraz - jest nam dobrze.

11. Czy wierzysz w przeznaczenie, czy efekt własnego działania, może przypadek?

Najmocniej wierzę w to, że sami możemy wiele zdziałać, a także dołożyć. To, co postrzegamy jako przeznaczenie - sami sobie wypracowaliśmy i ułożyliśmy.



Teraz czas na moją nominację - zapraszam jedenaście blogów i zadaję Wam jedenaście pytań.


Możecie odpowiedzieć tutaj w komentarzu, lub napisać artykuł. Oto blogi i pytania do Was:

1. Cynamonowe Szczęście
2. Wnętrza Michała
3. Optymizm Plus
4. Slim Size Me
5. Koneserka Czekolady
6. Werka Tu i Tam
7. Nitka Design
8. Small everyday Joys
9. Szczypta Smaq
10.Podróż We Dwoje - Przewodnik Panny Joanny
11.Świat Wycinanek

1. W których latach i w jakim państwie się urodziłaś/łeś (lata 90-te, lata 80-te, itd)?

2. Jak oceniasz co lepsze - małżeństwo, czy konkubinat (chodzi o przemyślenia tylko)?

3. Jeśli w grę nie wchodziłyby pieniądze, i zdanie innych a jedynie Twoje predyspozycje i chęci, to ile osób liczyłaby Twoja założona rodzina?

4. Czy pracujesz (pracowałaś/łeś do tej pory) w swoim wyuczonym zawodzie?

5. W jakiej scenerii mieszkasz, lub byś zamieszkał/ła- willa plaża, chata i jezioro, miasto i wymarzony apartament, a może domek na prerii?

6. Czy wiesz jakie znaczenie ma Twoje imię, i czy znasz powód dla którego rodzice Ci je nadali?

7. Czy nosisz swój naturalny kolor włosów ?

8. Jak dbasz o siebie (nie licząc ćwiczeń, odżywiania, oraz kosmetyków kupnych i wizyt u fryzjera)?

9. Co myślisz o Polakach, a może o przedstawicielach innych narodowości masz coś do powiedzenia?

10. Czy Twoi bliscy akceptują to, ze prowadzisz blog? Czy pomagają w sesjach foto? Czy cieszy Ich Twoje hobby?

11. Będąc w domu, gdzie spędzasz najwięcej czasu w dniu wolnym od pracy? Sypialnia, kuchnia, gabinet.



4 komentarze:

  1. "Żyję z Węgrem (...)" - super! Razem z siostrami uważamy Węgry za nasz drugi dom. Od 20 lat jeździłyśmy tam z rodzicami w każde wakacje, kiedyś na całe dwa miesiące, teraz już tylko na dwa tygodnie.. Ale zawsze jeździmy do tej samej malutkiej miejscowości, mamy tam prawdziwych przyjaciół - choć część z nich przeniosła się właśnie do Irlandii (Cork). W sierpniu znów się z nimi zobaczymy, a ja nie mogę się doczekać <3 "Polak,Węgier dwa bratanki..." :)

    Magda - Serenity.Wanderlust.Marriage.
    www.sewama.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu, super :) Zazdroszczę, że tak często tam jeździsz.. My musimy odwiedzać aż dwa rodzinne państwa, w miarę regularnie. Niestety nie są to Węgry, a Słowacja, której mieszkańcy zdecydowanie się różnią od Węgrów! Ja widzę te ogromne różnice, na szczęście mój mąż, jest zaprzeczeniem narodu Słowackiego. I bardziej charakterystyczne Jemu cechy Madziara. :D Dlatego tak dobrze się nam żyje.

      Usuń
    2. Czytam pierwszy komentarz i myślę sobie: Ktoś pisze dokładnie to co ja chciałam tu dodać! I za chwilę zauważam, że to moja siostra :)
      PS. Poproszę o przepis na langosy :)

      Usuń
    3. Miło mi poznać kobietki, które z Węgrami mają tak wiele wspólnego. Wszystkie jesteśmy zgodne co do wspaniałości tego Kraju, oraz Węgrów. Przesyłam przepis na smaczne langosze. http://www.facetnatalerzu.pl/2013/08/prawdziwy-wegierski-langosz-zrob-to-sam.html To z tego przepisu korzystam, lekko dosładzając ciasto. Pozdrawiam serdecznie i polecam też post O tym jak pokochałam Budapeszt. :)

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz :)

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są m.in. wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics. Blog nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies tak zwanych "ciasteczkach".

Znajdziesz mnie tutaj

Copyright © 2017 weekendownik