piątek, listopada 06, 2015 0

Ecotools Complexion - pędzle do makijażu



Niecały miesiąc temu odkryłam ideał moich dotychczasowych wariacji makijażowych. Były już szminki, dermoroller, a teraz Eco Tools Complexion. To zestaw pięknie zapakowanych, idealnie nadających się jako prezent, czterech pędzli służących do podstawowego makijażu skóry twarzy i szyi, których użycie bardzo ułatwia mi wykonanie make up'u. Okazało się, że żaden z wcześniej używanych przeze mnie pędzli do makijażu nie dorównuje tym czterem w zestawie, które kupiłam w UK, w jednej z tutejszych drogerii. Pędzle zostały zaprojektowane w konkretnym celu i w ten sposób, aby zminejszyć połysk twarzy - więc szczególnie polecam ich używanie latem i dla osób z tłustą cerą. Każdy pędzel jest przeznaczony do pracy na innym obszarze twarzy, tak aby zapewnić nieskazitelne wykończenie. Przede wszystkim perfekcyjnie kryją, nie nadając efektu maski, dzięki czemu wyglądam lepiej, czuję się lepiej, i jakby muśnięta lekko pudrem. Poza tym zauważyłam, że doskonale matują, dzięki idealnym ksztaltom włosia. Dużą zaletą stosowania tych pędzli jest znikomy ubytek pudru, czy różu, których używamy.



1. Pierwszy z pędzli o nazwie Mattifyng Finish Brush stosuję już kilka tygodni, prawie każdego dnia. Ten pędzel to nic innego jak pędzel do wykończenia makijażu, czyli potocznie mówiąc nakładamy nim puder sypki. Charakterystyczny jest jego długi trzonek i spora objętość włosia, które jest bardzo elastyczne i doskonale pokrywa twarz pudrem.

2. Kolejny pędzel to Skin Perfecting Brush, specjalnie zaprojektowany do kremów korygujących BB i CC. Kremy koregujące i kryjące z serii Clinicque i Eveline nakładam zwykle na 'większe wyjścia'. Jednakże pędzel stosuję na codzień do nałożenia mojego podkładu i jestem bardzo zadowolona z efektu. 

3. Trzeci pędzel z zestawu - Eye Perfecting Brush, mój ulubiony i stosuję go do poprawy wyglądu oka korektorem rozjaśniającym. Może on być używany do korygowania większych powierzchni skóry. Czasem rozjaśniam nim łuk brwiowy, i fragmenty twarzy pod kościami policzkowymi. 

4. Ostatni pędzel, Correcting Concealer Brush, stosuję na drobnych powierzchniach skóry i nie co dzień. Pomaga mi się przykryć pojedyncze przebarwienia na skórze. Pędzel za sprawą mieszanej długości włosa precyzyjnie nakłada wszelkie produkty korygując cienie skórne, oraz dokładnie wyrównuje nierówności kolorytu skóry


Coś czuję, że to właśnie od Ecotools zacznę moje budowanie kolekcji pędzli. Do tej pory pędzle, które stosowałam w porównaniu z tymi to szczotki, którymi jeździlam po twarzy, co znacznie utrudniało szybkie wykonanie pełnego makijażu. Mój zestaw pochodzi z edycji limitowanej, która jest wydana w kartoniku ze wstążką na przewiązanie i może z pewnością być podarowany w charakterze prezentu pod choinkę. Proponuję taki set poniżej, na który się nie zdecydowałam z powodu krótkich trzonków pędzli. Jednak jest to bardzo fajna opcja dla osób podróżujących i osobiście bardzo mnie oczarował...


Pędzle Eco Tools są jednymi z bardziej znanych ze względu na swoje bambusowe rączki, a także proekologiczną politykę firmy. Ekologiczne akcesoria kosmetyczne są wysokiej jakości, ale też oferowane przez Ecotools produkty są przyjazne środowisku. Wykonane zostały z ekologicznych i trwałych materiałów, których część pochodzi z recyklingu. W produkcji trzonków  pędzli wykorzystuje się bambus, z lnu i bawełny szyte są estetyczne i funkcjonalne etui, uchwyty suwaków przy torebkach to naturalny korek. Produkty są w 100% wolne od przemocy stosowanej wobec zwierząt, ponieważ włosie pędzli marki Ecotools jest syntetyczne i do ich produkcji nie wykorzystuje się sierści zwierząt. Opakowania, w których umieszcza się produkty Ectools są biodegradowalne, z możliwością powtórnego przetworzenia. Przy tym wszystkim marka stawia dodatkowo na bardzo wysoką jakość oferowanych przez siebie produktów. Zwróćcie uwagę na estetykę wykonania, piękny naturalny wygląd, delikatność, oraz lekkość, o której możecie przekonać się dopiero robiąc makijaż.  


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz :)

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są m.in. wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics. Blog nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies tak zwanych "ciasteczkach".

Znajdziesz mnie tutaj

Copyright © 2017 weekendownik