wtorek, maja 24, 2016 2

KONKURS Z ANIOŁKIEM z okazji Dnia Dziecka



Zbliża się Dzień Dziecka - czyli najpiękniejszy dzień w roku dla wielu dzieci na świecie. Dzień kiedy naprawdę prawie wszystko im wolno. Dokładnie tak myślę. :) A pisząc wszystko - mam na myśli wszelkie te przyjemności, jakich czasami Im zakazujemy. W przypadku naszego synka będzie to zapewne spożywanie czekolady, co od pewnego czasu Mu ograniczamy. Dzień Dziecka to moment, kiedy staramy się ulegać dziecku, kiedy zabieramy je w ulubione miejsca - pomimo zmęczenia po całym dniu pracy (tutaj mowa o moim mężu, który np. 1 czerwca spędzi 12 godzin w pracy). Ja jestem mamą domową, przebywającą w ciągu dnia wiele godzin ze swoim dzieckiem. Wiem, że Wy też cieżko pracujecie przy swoich pociechach i doceniacie ponad wszystko swoje macierzyństwo, rodzicielstwo. Dlatego właśnie dzisiaj, zgodnie z obietnicą złożoną na początku roku, a przede wszystkim z myślą o Was i o Waszych Dzieciach specjalnie z okazji Dnia Dziecka postanowiłam wraz z fundatorką nagrody Aniołki z Masy Solnej zorganizować Konkurs z Aniołkiem. W rozdaniu do wygrania jest aniołek z masy solnej w dowolnej kolorystyce. Na dole postu wstawiłam kilka ciekawych wzorów przykładowych, spośród których można wybrać ten jeden. Jest możliwa zmiana kolorystyki. Treść Konkursu:



Z okazji Dnia Dziecka
25.05-06.06.2016




Wygraj Aniołka z masy solnej w wybranym kolorze dla dziewczynki, lub dla chłopca. Do wygrania jeden ręcznie wykonany Aniołek. Przykładowe wzory znajdują się w szczegółowym poście na blogu.  Konkurs organizowany jest na fp bloga - Weekendownik. Fundatorem Aniołka jest - Aniołki z Masy Solnej. Aby wziąć udział wystarczy spełnić 3 warunki.

1. Polubić fp fundatora i organizatora oraz post konkursowy.
2. Udostępnić post konkursowy na swoim profilu.
3. Zaprosić do zabawy znajomych z facebook.


Nagroda wysyłana jest na terenie RP. Wyniki konkursu ukażą się dzień po zakończeniu konkursu na stronie Weekendownik tj.07.06.2016 roku. Życzymy powodzenia! 










O rękodzielniczce Aniołki z Masy Solnej pisałam ostatnio w artykule ślub - nasz wielki dzień. Dzisiaj to Wy macie okazję poznać i przekonać się o pięknie produktów tej marki, a ja szczerze Wam polecam te wyroby -  podziękowania, dekoracje oraz Anioły. Wygraj jednego z nich dla chłopca, lub dziewczynki! 


2 komentarze:

  1. Jestem zachwycona! Są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te aniołki mają duszę :) niedość, że są piękne, to jeszcze są bardzo estetycznie wykonane. Jestem bardzo zadowolona, że Pani z Aniołków z masy solnej zgodziła się ufundować taką piękną nagrodę na Dzień Dziecka.

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz :)

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są m.in. wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics. Blog nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies tak zwanych "ciasteczkach".

Znajdziesz mnie tutaj

Copyright © 2017 weekendownik