sobota, maja 28, 2016 2

hotel dla gości weselnych - ślub nasz wielki dzień

Jeśli zdecydowaliście się na ślub, wiecie doskonale, że taki ślub to szereg spraw organizacyjnych związanych nie tylko z Wami samymi i z Waszym wyglądem. Należałoby również zatroszczyć się o swoich gości. Oczywiście nie na miejscu jest ingerencja w Ich wygląd, ale za to z pewnością wypadałoby zainteresować się Ich dojazdem, a nawet zadbać - w przypadku dłuższej podróży rodziny, czy przyjaciół, o nocleg dla Nich. Wielkiego problemu nie ma jeśli goście Panny Młodej i Pana Młodego pochodzą z tego samego miasta, lub nawet jeśli się znają. Wówczas pozostaje ulokować zaledwie garstkę osób w domu bliskich, ewentualnie wynająć jeden, dwa pokoje w hotelach. Tak naprawdę w dzisiejszych czasach, to już rzadkość, że na ślubie znajdują się tylko osoby zamieszkujące to samo miasto, czy państwo, wielu Polaków emigruje, jest coraz więcej związków mieszanych. Dlatego temat ulokowania swoich gości weselnych jest obecnie bardzo istotny podczas planowania uroczystości ślubnej. Tak nawet myślę, że kwterowanie bliskich 'po rodzinie' nie zawsze jest na miejscu, chyba że miałoby to być okazją do rodzinnego spotkania. Jednak według mnie i mojego męża - niech sam ślub stanie sie do tego okazją, a hotel, czy pensjonat będzie miejscem dobrego wypoczynku po podróży... Dla mnie był to temat priorytetowy, aby nasi goście właśnie w takim miejscu się znaleźli. Rodzina mojego męża przyjechała aż z południowej Słowacji i taka podróż w Święta Wielkanocne to wcale niełatwa wyprawa. Zazwyczaj decydujemy się na ślub w miejscu skąd pochodzimy, lub gdzie mieszkamy. Nasz dom jest w UK, a domy rodzinne w Polsce i na Słowacji. Organizując ślub w Polsce postanowiliśmy zaprosić tylko najbliższą rodzinę mojego męża i potrzebowaliśmy dla Nich kilku pokoi. Chociaż mamy możliwość gościć kilka osób w jednym z naszych mieszkań w Polsce, chcieliśmy zapewnić Nam i Im większą przestrzeń i niezależność. Postanowiliśmy nie decydować się na wspólne nocowanie w tym ważnym dla nas okresie przedślubnym, ale za to zorganizowalismy sobie apartament ślubny na noc poślubną - w tym samym Hotelu, co nasi goście. Było to możliwe - głównie dzięki możliwości dogadania z Panią Menadżer rabatu, o który zapytałam w związku z wynajęciem więcej niż jednego pokoju. Polecam Wam taką formę ustalenia ceny, gdyż w przypadku większej liczby wynajętych noclegów - hotele dysponują specjalnymi zniżkami, dzięki czemu np. nasza noc poślubna w tym miejscu nic nas nie kosztowała. Powiem szczerze, że długo myślałam, które z rozwiązań wybrać i już teraz mogę stwierdzić, że moja decyzja była idealna i sprawdziła się w 100 %. Dzisiaj w cyklu ślub nasz wielki dzień opowiem Wam na co zwróciłam uwagę wybierając miejsce noclegu dla naszych gości - Hotel Pałac Myślęcinek.


1. Położenie. O ile lokal weselny może być położony w pewnej odległości od domu weselnego, czy kościoła, tak myślę, że miejsce noclegu naszych gości powinno być nieopodal miejsca wesela. To bardzo istotny element, gdyż po wielogodzinnej zabawie, nasi bliscy nie będą mieli już ochoty nigdzie się przemieszczać. Jest to duże udogodnienie w przypadku ślubów dwu dniowych, z poprawinami. Idealnie byłoby, aby to w hotelu odbywała się uroczystość weselna. Ale jeśli restauracja nie zapewnia noclegów, gości ulokujmy bardzo blisko lokalu. Hotel Pałac znajduje się tuż przy Karczmie Kujawskiej, gdzie odbył się nasz ślub. Poza tym mieliśmy wybór zdecydować się na ślub w nim, lub w Karczmie i wybraliśmy tę drugą opcję, która bardziej nam się podobała. Za to nasi goście mieli zapewniony wygodny i wysokiej jakości nocleg w pięknym Hotelu przy trasie kujawskiej. Pałac zbudowano na przełomie XIX i XX wieku w majątku ziemskim Myślęcinek. W latach 1994-1998 został odnowiony. 

2. Otoczenie. Miejsce Myślęcinek jest mi znane już od młodych lat, gdyż to mój ukochany Park Miejski (największy taki w Polsce). Tutaj spędziłam lata dzieciństwa, spacery z rodzicami, oraz witanie lata. Tutaj też wielokrotnie w Karczmie Kujawskiej stołowałam się będąc już dorosłą kobietą. Tym bardziej jest mi bardzo miło, gdy moja rodzina od strony męża może poznać ważne dla mnie miejsce. Z hotelem sąsiaduje ogród botaniczny liczący 11 kaskadowych stawów i 430 gatunków roślin. Na terenie Myślęcinka jest też Ogród Fauny Polskiej - ZOO posiadające 500 gatunków zwierząt oraz stadnina koni 30 koni do jazdy wierzchem, lub w zaprzęgu. Tereny Myślęcinka są niewątpliwie atrakcyjnym elementem towarzyszącym takiemu ulokowaniu. Staje się to idealnym rozwiązniem nie tylko dla gości, którzy poznają nowe zakątki, ale też dla Pary Młodej, która po ślubie musi mieć trochę czasu dla siebie (a także w przypadku nas - dla swojego dziecka). Jeśli nie organizujecie ślubu w centrum miasta, to oddalone od zgiełku i bardzo naturalne miejsce jest według mnie najlepiej nadającym się na takie imprezy. Spokój, cisza, a jeśli chcecie odrobinę odmiany wystarczy wyjść na spacer. 

3. Jakość wnętrz. Pokoje i wystrój Hotelu Pałac utrzymane są w stylu secesyjnym. Są bardzo przestrzenne i posiadają wygodne, duże łóżka. Dodatkowo nasz posiadał ogromne lustro, przy którym w Dniu Ślubu fryzjerka i wizażytska zadbały o mój wygląd. Jakość pokoi - to dla mnie bardzo ważny detal, czystość i przestrzeń to niewątpliwie atuty bez których nie zdecydowalibyśmy się na rezerwację miejsc w tym hotelu. Podróżując po licznych miastach na świecie mieliśmy porówananie, i zdecydowanie mieści się ta cała aranżacja wnętrz, oraz jakość wśród naszych 4 gwiazdkowych faworytów pomimo, że hotel posiada 3*. Prawdę powiedziawszy jedyne co mi w tym wszystkim nie do końca odpowiada to fakt, że z samej strony internetowej Hotelu Pałac niewiele poza numerem telefonu rezerwacji mogłam uzyskać, ponieważ strona Internetowa Hotelu, jest jakby to powiedzieć -nieczynna. Szkoda, bo jest się czym pochwalić. A np. ja zwykle decydując się na konkretny hotel zwykłam zaglądać właśnie na ofertę z bezpośredniej strony, nie wyszukując zbyt długo zdjęć pstrykniętych przez przypadkowe osoby. Udało się co prawda dotrzeć do wielu fotografii na innych portalach rezerwacyjnych, i prywatnych osób ale decyzję o wynajmie pokoi podjęłam w zasadzie dopiero po tym co ujrzałam osobiście na miejscu kilka miesięcy przed ślubem. Hotel jest zadbany, ładny i pokoje są najwyższej jakości. Zdjęcia, które zamieszczam są ujęciami z Internetu, i wybrałam takie, które rzeczywiście odzwierciedlają jakość oferty Hotelu. Poza tym - dla mnie bardzo ważny element każdego hotelu, to łazienka. Tutaj też jest spora przewaga jakości Hotel Pałac nad innymi, jakie znam. W tych są ogromne lustra łazienkowe. To pozwala się dokładnie przejrzeć z każdej strony, co oczywiście zrobiłam w sukience ślubnej zaraz przed wyjściem.

4. Posiłki. Wynajmując pokój nigdy nie zdecydowałabym się na opcję bez śniadania. To czysta przyjemność spróbować regionalne posiłki. Lokując moich gości dla mnie było ważne, aby takie jedzenie było smaczne i pożywne. Hotel Pałac podaje naprawdę pyszne śniadania, o czym miałam okazję się przekonać o poranku dzień po ślubie, kiedy wspólnie z rodziną zasiedliśmy przy bufecie w restauracji Hotelu Pałac. Ponadto wiem, że Hotel ma też bogate menu weselne, jednak tutaj nie mogę doradzić - jeśli chodzi o smak, dlatego, że my swoje wesele mieliśmy w Karczmie obok. Hotel Pałac polecany jest w przypadku sporej liczby gości, a także opcja, która nas w ogóle nie interesowała - na ślub pod namiotem (np. latem), dla par, których marzeniem jest uroczystość na świeżym powietrzu. 

Obsługę hotelu oceniam na 6, także kelnerską. Całość -wprost idealny na ulokowanie gości. Cena jednego noclegu dla 10 osób (pokoje dwu osobowe) 240 zł. Można negocjować o 20 % rabatu. 



2 komentarze:

  1. WOW! Piękne miejsce!! Ślub na powietrzu-super sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta część Bydgoszczy jest pełna atrakcji, hotel Pałac przyciąga :) Mnie śluby na powietrzu nie fascynują tak bardzo. Zdecydownie bardziej przyciągają uroki lokalu :) ślub na powietrzu jest idelny na bardzo upalne dni - a to z kolei też nie dla nas ;) Jednak zawsze opcja wyjścia na godzinkę, dwie w plener ze świadkami (z lokalu do jego ogrodu), lub z dziećmi to idealna oferta nawet dla mnie. :)

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz :)

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są m.in. wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics. Blog nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies tak zwanych "ciasteczkach".

Znajdziesz mnie tutaj

Copyright © 2017 weekendownik