poniedziałek, stycznia 04, 2016 0

The Best Kids...Ever! 4 Cd's - poniedziałki z muzyką


Przez kilka tygodni pokazałam Wam w poniedziałkowym cyklu płyty szczególnie ulubione przeze mnie, jak równiez przez mojego męża. Ostatni tydzień, obfitował w wiele wesołych dni w naszym życiu, jak wiecie - działo się sporo i właśnie ostatnie uroczystości, powodujące bardzo aktywne zakończenie roku przyczyniły się do tego, że w Sylwestra spędziliśmy bardzo rodzinnie w naszym domu. Królowały rytmiczne płyty i sporo tańczyliśmy szczególnie z naszym dzieckiem. Oprócz płyt tych 'dla dorosłych' z rodzinnej kolekcji wyciągneliśmy też sympatyczną płytę dla synka, który przed północą bawił się w jej rytmach. Jest to set składający się z 4 płyt cd z utworami dla dzieci i młodzieży. W wakacje przyjaciele podarowali swojemu chrześniakowi - całe mnóstwo płyt edukacyjnych, a w tym właśnie tę płytę - album muzyczny czteroczęściowy z utworami dla dzieci, od malucha po szkołę. Nasz synek bardzo ją lubi, lecz w okresie jesiennym płyta leżała na półeczce (zwykle pod koniec lata puszczałam ją skaczącemy na trampolinie synkowi). Teraz płyta znów bawiła naszego synka, który ją uwielbia. Ja z kolei mam do tej muzyki wielki sentyment - to piosenki moich lat dziecięcych...




The Best Kids... Ever! 

CD 1
  1. Krzysztof Marzec i Fasolki - "Pan Tik-Tak"
  2. Akademia Pana Kleksa - "Kaczka dziwaczka"
  3. Budzik - "Latający odkurzacz"
  4. Lady Pank - "Dwuosobowa banda"
  5. Domisie - "Domisie na dzień dobry"
  6. Ewa Złotowska - "Co się stało z Pszczółką Mają"
  7. Natalia Kukulska - "Puszek okruszek"
  8. Majka Jeżowska - "A ja wolę moją mamę"
  9. Tęczowy Music Box - Gabrysia Owsiak - "Jestem Gabrysia"
  10. Zygzaki - "Idę w tany bez mamy"
  11. Zbigniew Wodecki - "Pszczółka Maja"
  12. Kulfon i Monika - "Kulfon, co z Ciebie wyrośnie?"
  13. Domowe Przedszkole - "Kolorowe kredki"
  14. Magda Fronczewska - "Myszka widziała ostatnia"
  15. Fasolki - "Witaminki dla chłopczyka i dziewczynki"
  16. Kaczki Z Nowej Paczki - "Dziubdziub"
  17. Króliczek Titou - "Kuku, Titou"

CD 2

  1. Wesołe Nutki - "Stary niedźwiedź mocno śpi"
  2. Korniki - "Zielone żabki"
  3. Majka Jeżowska - "Guma do podskoków"
  4. Gawęda - "A ja mam psa"
  5. Domisie - "Domisiowa skakanka"
  6. Natalia Nocoń & Biedronki - "Dźwiękołapka"
  7. Rass Tomi & Dzieciuff Squad - "Piosenka skakanka"
  8. Zespół Dziecięcy Gong- "Koci, koci łapci"
  9. Michał Bajor - "Na straganie"
  10. Piotruś Wieczorek i Kasia Szczęsna - "Domowa piosenka"
  11. Arfik - "Jak ja się nazywam"
  12. Kasia Klich - "Kółko graniaste"
  13. Wesołe Podwórko - "Każdy swoje imię ma"
  14. Radiowe Nutk i- "Najłatwiejsze ciasto w świecie"
  15. Ola Pawłowska - "Kropka"
  16. Zespół Dziecięcy Gong - "Wlazł kotek na płotek"
  17. Tomek Góralski i Dominik Fołta - "Chciałbym być kowbojem"

CD 3

  1. Domisie - "Łazienkowe czary-mary"
  2. Asia Siedlicka i Kasia Murawska - "Mydło lubi zabawę"
  3. Wesołe Podwórko - "Z jak zdrowie"
  4. Wesołe Nutki - "Pieski małe dwa"
  5. Wesołe Podwórko - "Idą buty do przedszkola"
  6. Joanna Jabłczyńska i Fasolki - "Myj zęby"
  7. Wesołe Podwórko - "Piosenka o czasie"
  8. Wesołe Podwórko - "Zabawa w chodzenie"
  9. Wesołe Podwórko - "To auto, a to auta dwa"
  10. Korniki - "Cztery zielone słonie"
  11. Wesołe Podwórko - "Hartuj ciało"
  12. Kasia Klich - "Stokrotka"
  13. Wesołe Nutki - "Jadą, jadą misie"
  14. Aktorzy Teatru Rampa - "Lekcja języków"
  15. Wesołe Podwórko - "Dzieci i światła"
  16. Zespół Dziecięcy Gong - "Krasnoludki"
  17. Gawęda - "Bugi-ługi dla papugi"
  18. Jacek Jarosz - "Do trzech razy sztuka"
  19. Ewa Bem - "Znaki drogowe"
  20. Korniki - "Alfabetynka"

CD 4

  1. Magda Umer & Grzegorz Turnau - "Bajka iskierki"
  2. Anita Lipnicka - "Uśnijże mi, uśnij"
  3. Magda Umer- "Śpij kochanie"
  4. Marek Grechuta - "Śpij - bajki śnij"
  5. Ewa Bem - "Idzie niebo ciemną nocą"
  6. Justyna Steczkowska - "Już idziemy spać"
  7. Arfik - "Zwyczajna kołysanka"
  8. Krzysztof Krawczyk - "Dla Krzysia"
  9. Orkiestra Dni Naszych - "Kołysaneczka"
  10. Zespół Dziecięcy Gong - "A, a, kotki dwa"
  11. Zuzia Czerniak - "Smutna kołysanka"
  12. Grzegorz Turnau - "W muszelkach Twoich dłoni"
  13. Wesołe Podwórko - "Kocia kołysanka"
  14. Kornelia Włodarczyk i Rass Tomi & Dzieciuff Squad - "Kołysanka dla Fryderyka"
  15. Kasia Liebhen i Zespół Tęcza - "Piosenka do poduszki"
  16. Majka Jeżowska - "Kołysanka dla Michałka"
  17. Seweryn Krajewski - "Kołysanka dla Okruszka"




Według mnie jest to rewelacyjna składanka dla dzieci. Piosenki wpadają łatwo w ucho i proszą się o wspólne śpiewanie - one zostały napisane (zarówno tekst i muzyka) nie po to, żeby ich słuchać, ale właśnie śpiewać. Śpiewać razem rodzinnie i przy nich tańczyć :) Każda płyta jest inna i każda zawiera naprzemiennie szybsze i wolniejsze piosenki. Płyta numer 4 jest stworzona do usypiania maluszków, tak więc ją sobie tym razem podarowaliśmy, odkładając na bok. Ulubione utwory synka to: Pszczółka Maja Zbigniewa Wodeckiego, Pan Tik-Tak Krzysztofa Marca i Fasolek, oraz Myj Zęby - Joanny Jabłczyńskiej i Fasolek, które zresztą są bardzo znane i lubiane (a dzięki tej ostatniej Alexander nauczył się sam myć ząbki). Jest też kilka piosenek, których nawet nie kojarzę, ale dla mojego synka wszystkie są interesujące - bo  można przy nich poszaleć. Dla mnie ze względu na zamieszkiwanie za granicą szczególnie ważne jest, aby moje dziecko poznało popularne polskie przeboje dla dzieci. Polecam serdecznie wszystkim rodzinom, które mają kilkuletnie dzieci. Jeśli nie wiesz czym sprawić radość dziecku, co kupić Mu w prezencie, lub na party dla dzieci - to idealna propozycja, która będzie strzałem w dziesiątkę.

Zapraszam na poniedziałki z muzyką, w które na pewno odkryjecie coś dla siebie i swoich bliskich. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój komentarz :)

Komentując wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, które są m.in. wykorzystywane w analizie statystyk poprzez Google Analytics. Blog nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies tak zwanych "ciasteczkach".

Znajdziesz mnie tutaj

Copyright © 2017 weekendownik