wtorek, czerwca 02, 2015 0

Ogrody Hortulus - wakacje 2015 - mały podróżnik



Tym razem zabiorę Was w podróż do miasteczka Dobrzyca, w którym mieszczą się Ogrody o nazwie Hortulus. Kompleks podzielony jest na dwie główne części. Jedno to Ogrody tematyczne ze sklepem i barem, w drugim o nazwie Spectabilis mieszczą się głównie labirynty z krzewów oraz wieża widokowa. To wyjątkowe miejsce zauważyłam u pewnej osoby na profilu społecznościowym, i przy okazji urlopu nad Morzem Bałtyckim postanowiłam zabrać tam rodzinkę. Na podróż wykorzystaliśmy dwa nieco mniej pogodne dni urlopu, tak aby móc swobodnie po kilka godzin chłonąć widoki tego miejsca. Wycieczka była dwudniowa. Byłam oczarowana tym miejscem a jednocześnie nie byłam pewna, czy będę mogła się podzielić z Wami wrażeniami i przede wszystkim zdjęciami, które z tej wycieczki zrobiłam.  Po upewnieniu się od pracownika Ogrodów o takiej możliwości, wykonałam trochę fotografii, kilka z nich zamieszczam tutaj. Ze sklepu ogrodniczego zakupiłam piękny różanecznik do ogrodu dla mamy mojej Przyjaciółki, do których wybieramy się w odwiedziny na grillowanie za dwa dni.









W sklepie znajdziecie przeróżne odmiany kwiatów, roślin z całego świata, oraz całe mnóstwo upominków na prezenty, dodatków do domu, ogrodu. Jeśli macie małe dziecko pamiętajcie o tym, że do większości części Ogrodów nie wjedziecie wózkiem, idealnie byłoby dla mniejszego dziecka mieć nosidełko. Wówczas możecie zwiedzać, przysiadać, wąchać, a także w części labiryntów przechadzać się. Mi najbardziej przypadła do gustu właśnie ta druga część Ogrodów, która nie tylko jest imponująca wizualnie. W niej pod koniec spaceru znalazłam miejsce do przystanku i wyciszenia w słońcu. W kamiennym kręgu, gdzie rzeczywiście panuje niesamowita, dobra energia, przesiedzieliśmy ponad pół godziny. W zasadzie wszystko oprócz dojazdu do tej części (chodzi o drogę z głównej ulicy Dobrzyca), po piaszczystej nierównej nawierzchni okazało się bardzo czarujące. Proponuję jechać  autem o wysokim podwoziu. Jeśli planujecie wybrać się w to urocze miejsce, zajrzyjcie na stronkę koniecznie. 





Znajdziesz mnie tutaj

Copyright © 2017 weekendownik