środa, czerwca 11, 2014 0

Kocham Cię Życie!











Jak to jest, gdy kobieta niezależna spotyka na swej drodze mężczyznę, o którym marzyła skrycie całe ponad trzydzieści lat? A jak to jest, kiedy pomimo wieku po trzydziestce, kobieta rodzi dziecko? Zupełnie tak samo jak u innych, również tych młodszych kobiet. Tyle tylko, że po urodzeniu dziecka widzę zmiany w sobie, zresztą, również mój partner jest zupełnie inną osobą. Nie ma już czasu na wszelkie nastroje, dobre, czy złe. Wszystko co robię -głównie dla synka, czuję się spełniona. Każdy dzień nabiera kolorów z moją rodziną. Wspólne podróże, dom, i chwile przy naszym stole, kiedy razem jemy posiłki. Osiągnęłam wiele, i wiele złego zrobiłam. Bilans się podsumował. A ja już zupełnie inna, choć ta sama... Cóż piękniejszego może nam się przytrafić niż miłość do samej siebie, za to wszystko co dziś mam, za to z kim przebywam... 
                          
Kocham Cię Życie :)



Znajdziesz mnie tutaj

Copyright © 2017 weekendownik